ekmek-arasi doğal Gülsuyu kullanıyorum doğduğundan beri hiç bi sorun yaşamadım, isiliğe birebirdir, gün içinde havalar burada çok sıcak olduğu için Gülsuyu ve pamuk yardımıyla siliyorum ferahlıyor. Bebek yağı hiç kullanmadım losyon kullanıyorum banyolardan sonra da. Şuan 3 kez suya sokuyorum buralar kavurucu suan malum.