HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebekler Neden Terler? Terlemenin Önüne Nasıl Geçilebilir?” başlıklı blog yazımız yayında! Bebekler Yetişkinlere Göre Neden Daha Fazla Terler? Bebeklerde Kafa Terlemesi ve Soğuk Terleme Bebeklerde Hastalığa Bağlı Olmayan Terleme Nedenleri Bebeklerde Hastalığa Bağlı Olmayan Terleme Nasıl Önlenir? İçerikler Linkte! 🚀 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebekler-neden-terler-terlemenin-onune-nasil-gecilebilir/ Bebeğiniz sık sık terliyor mu? Terlemek demek isilik demek, isilik için nasıl çözümler üretiyorsunuz? 😓
Karanbuse11 HappyKids evet hemde çok terliyo nerdeyse günde 2-3 kez yıkicam artık 1 kere kurtarmıyo sanki pişiyo çocuk akşama kadar tek zıbınla bile isilik oldu hep yüzü gözü 🤦♀️
ikiprensannesi_gul HappyKids çok terliyo ama isiliği fazla olmuyo oluyo yada geçiyo ben pamukla siliyorum nemli pamukla
Busrabulut HappyKids terlediği an hemen değişiyorum atlet tshirt. Çok sık değiştirdiğim için Allaha şükür isilik olmadı
Merve22 Serpilus bizim burası 42 derece resmen kızarmış tavuğa dönüyoruzz çookk aşırı sıcak. Bu yüzden klima sürekli açık
EUY1 Hemde nasıl biraz isilik oldu kolları boynu nasıl geçer acaba hergün banyo yaptryorum bebek yağıyla masaj yapyorum ama yanlış mı yapyorum bilgisi olan yazarmı rica etsem teşekkürler 🌹
Ebru7 EUY1 çok sıcak oldugu ıcın cok yağa boğmayın. Doktorlar gözenekleri tıkıyor yağ diyorlar. Ondan gecmşyor olabilir
Kaprekar Çok normal terlemesi bu havada eriyip yok olacağız nerdeyse ben de hergün banyo yaptırıp masaj yağı kullanıyorum tek atletle yatırıyorum
EUY1 Karanbuse11 ben öyle yaptım için hasta oldu ateşi bi çıkyo bi inyo bişey yemiyo ishal cok yıkamakta ii değil dedi doktor günde 1 kere yeterli dedi tatlım dikkat et bizim gibi olma allah korusun cok zor 😣 hiç bebişler hasta olmasa 😣 sağlıkla büyütelim inşallah 🌹
minnakkkk Karanbuse11 aynı durumdayız her gün duş ve sürekli krem sürüyorum ona ragmen her yeri pişti
Fatma13_ Ozlemonat hiç terletmemek daha iyi. Terlediyse dışarıda yedek üst baş ile değiştiriyorum, yoksa yanımda pamuklu temiz mendilini terli yer vücuduna değmeyecek şekilde kıyafetin içine yerleştiriyorum
Umay_20_annesi Ozlemonat arkasına bile bez koymak da Bi fikir soyarken hastada olabilir bez terini çektikten sonra soymak daha iyi diye biliyorum
Fatma13_ Benim oğlum da babasına çekmiş, çok terliyor. Gece bile üst değiştiriyorum, yattığı yeri değiştiriyorum ya da çarşafın… Havalar fena gerçekten
EUY1 Fatma13_ aynı bizde öyleyiz gece bile çarşafı ıslanyo değişirirken uyanyo sonra uyusun die bekliyorum rabbim yardım etsin hepimize havalar fena Ağustos’ta napcaz bakalım 😣 sağlıkla büyütelim bebişlerimizi inşallah 🌹
EUY1 Zeynepbadeaydmr her banyodan sonra masaj yapyorum da isilik oldu boynu ve birazcık kolları pişik yok allaha şükür 😊