[silindi] Çok hareketliyse o yüzden de kilo almıyor olabilir benimki de 1 dakika durmaz. Diğer cevabı da gördüm de şimdi bizim bebelerin zaten bağışıklığı düşük ve şeker-gluten vücuttaki faydalı bakterileri öldürüyor. Bağırsak florasını bozuyor, e bizim bebelerin zaten florası bozuk. O yüzden ne kadar uzak tutsak o kadar iyi. En azından alerjileri atlatama kadar.