nneslihan tosbikinannesi1 neden hep bi kısır döngüsü içindeyim😂 kavurma olayını galiba bir ben bilmiyormuşum🙈 ama çiğ daha güzel gibi ya bilemedim 🤷🏻♀️ Şimdi mutfağa girip yapıcam yetti 2 dir kısır muhabbeti🥲😃
tosbikinannesi1 nneslihan bunu diyeceğini biliyordum ama sendin çok seviyorum diye😂 foto bekliyorum 😋
NSZA2020 Bencede çiğ daha güzel oluyor arkadaşım illa kavrularak yapılır diyor iddalastik ondan bi sorayım dedim 😅
Begonvillll NSZA2020 ben salça ve soğanı kavururum. Aıcak suda şişirdiğim bulgura karıştırım. Salça çiğden olunca tadı hoş olmuyor bence
auroraleigh NSZA2020 Bulguru kaynar suyla islatip, yag sogan salca kavurarak yapiyorum her zaman. Cigden yapanlar da varmis ama bilemedim nasil olur