GiybetReis Diğer post çok karışmış, dur bak ben anlatıyım kendim nasıl yaptığımı 😄
Oncelikle süt çiğ 5lt inek sütünden yapıyorum ben sen günlük kullanabilirsin cam şişelerde satiliyor markette ve ⅔ kaşık ev yogurdu bunu da komsundan falan alabilirsin veya maya satiliyor eczanede de varmış
Sutun cig inek sutu ise kaynamaya bırakacaksın kaynamaya basladiktan 10dk sonra altini kapat ve soğumaya birak sicakligi serce parmagini 6/7 saniye icinde tutabilecek derecede olmali😀(termometre parmak)
sonra mayanı katıyorsun yogurdu yani ½ kasik ve ortadan hafif karistirip kapagini kapatip uzerinede örtü örtüp sogumaya birak 6/7 saat sonra dokaba 1 gun hic bozma alistinmi sipsak yaparsin 😘