Kızlar selam ,
az önce yoğurt nasıl yapılır diye bi başlık açmıştım. Anladım ki benim yapabilceğim bişi diil😅 en iyisi makinesini satın almak olacak. Weewell in baktım şimdi 200 ve 400 lüğü var. 400lük daha kullanışlı tabi ama fiyatı yüksek geldi. Sizin kullandığınız pahada hafif memnun olduğunuz var mı bi tavsiyeniz?😊