Babe Zalimsin sanirim cvp yazmak icin cok gec kaldim muhtemelen yemeginizi yemissinizdir ama birdahaki sefere aklinizda olsun Eskisehir’den Bilecik’e gidis yönünde Eskisehir cikisinda