EsraArslan4525 Sevmgl bizimde çok şükür yokdu ama insan çok tereddütte kalıyor çok zor bir süreç inşaAllah sizde olursunuz☺️
Sevmgl Skry78 aynı durumdayız bizde eminiz dediğiniz gibi belirtilerde var ama sonuç yok 🥺 çok güzel kilo vermişsinizdir tebrikler 🎊 sizinki kilo vermeden kaynaklıdır büyük ihtimalle
Sevmgl Aysenes içimi ferahlattınız sağolun🙏🏻 benimki de 10 gün olacak neredeyse , internetten baktım daha sancılı ve hatta adeti daha erken olduruyor demiş doktor bide hep düzenliydi ondan korkum, inşallah aşıdandır sizinki gibi
Aysenes Sevmgl aynenn bende baktımda öyle yazıyordu ve bende de düzenliydi korkmuştum test yaptım hep negatifdi kan verdim negatif doktora sordumda olabilir demişti.
MelteMerve Skry78 diyetle beraber yapilan spor cok fazla geciktiriyor adeti eger sporda yapiyosaniz hesaplayarak yiyin daha ffazla enerjiye ihtiyaciniz oluyor cunkü
Sevmgl bilgemira inşallah korktuğunuz gibi değildir , mevsimsel diyen de çok oldu belki sizinde öyledir🌸
Kubra5657 MinnakAsel şuan bende aynı canım 4 aydır günü günüme oluyordum bende pko yum ama bu ay olmadım gebelik sandm kan verdim negatif doktor havalardan yada stres ve dedi maydanoz kaynat iç dedi bana
Kubra5657 MinnakAsel adet olmam gereken günde verdim 0.2 çıktı canım 5 gün sonra bidaha verdim yine negatif ama sen yinede tedbir amaçlı yaptır canım belkide hamilesindir
Kubra5657 MinnakAsel Şuanda 8 gün gecikti ve halen hiç bir belirtimde yok😣 sadece üzerimde aşırı stres var hormonlardan heralde Allah hepimize şifa versin inşallah