Krd biz de olduk yaklaşık bir ay önce bebeğim 4 aylıktı o da pozitif çıktı bir gün ateş oldu ve iştahı gitti iştah yeni yeni geliyor içini ferah tut onun sana ihştiyacı var sürekli emzir ona endişeni belli etme ben çok ettim pişmanım. Bir aya her şey normale dönüyor Allah yardımcın olsun canım geçecek 🙏🏻