Krd canım öncelikle geçmiş olsun ve korkma inan çocuklara bir şey olmuyor taşıyıcı oldukları için. Ateş olur biraz o kadar. 1 ay önce ben de covid oldum büyük ihtimalle kızımdan bana bulaştı. Ben çok ağır geçirdim hastanelik bile oldum. Ama kızım da sadece biraz ateş oldu senin gibi korktum ağladım kızım covid oldu diye. Hüngür hüngür ağlayarak özel çocuk doktorumuzu aradım korkma o ağır atlatmaz antibiyotige bile gerek yok sen dönüşümlü olarak calpol ve dolven ver dedi. Bide ıhlamur ver dedi. 18 aylık bu arada. 3 gün calpol ve dolven verdim ıhlamur meyve suyu paça çorbası vs vs benden önce iyilesti. Endişelenme acil şifalar diliyorum