zarifbirhanim Baloglumdoruk Oysa ben ne hayaller kurmuştum. Kutuya da koymasalarmis boşa kağıt israfı 😀
zeyzey77 zarifbirhanim Bir sefer Nescafe gönderdiler arkadaşıma sadece paketi geldi içine Nescafe paketi koymamışlar sadece kahve ile ilgili bilgiler yazıyordu. Bana da mayonez geldi tarihi geçmişti 😂😂😂
zeyzey77 zarifbirhanim Aynen öyle ya çok nadir tam boy geliyor. Bana bir sefer mayonez geldi tarihi geçmişti 😂😂
zeyzey77 zarifbirhanim Bir de benim anlamadığım hani kişinin verdiği cevaplara göre kutu açılıyordu geliyordu. Bebeğim 27 mart 2021de doğdu. 1 numara 3 tane sleepy bez göndermişler . 3 aylık bebeğe 1 numara bez olur mu 😂😂😂
zeyzey77 Kahveliseker 😂😂😂Allah razı olsun . Bir de yüz kremini gör . Bildiğin findik tanesi kadar çıktı içinden . Yanında biri olsa bende süreyim dese yok başka içinde 😂😂😂
Kahveliseker zarifbirhanim tam boy gelen seyler var bana diadermine krem ve gliss sprey. Acaba balik hapi da tam midir dedim ama pahali ya tam gondermezler 😄😄
Burcu35 zarifbirhanim Ay allah bunları neylesin bide özel kutuya koymuşlar yazık be 😂😂 atın kargo kutusuna geçin tüğğ. Minik krem, minik diş macunu 1 tane balık yağı kendimi hobitler gibi sandım😂😂