Meyvebicagi
Ben bir zararı olurmu diye cocuk ortopedi dr una sordum adam profesör ve iyi bir doktor bana cok cok iyi yapıyorsun tuvalete tutarak hiç bir sey olmaz dedı. Ama nekadr süre tutuyum diye sormadım ben 5 dk dan uzun tutmuyorum acıkcası cocukta bunalıyor uzun süre tutunca . 5 dk da yetiyor genelde kakasını yapmasada gazını cıkarıyor. Cıkaramazsada biraz ara verip tekrar götürüyorum. Özellikle beslenme sonraları cok uzun tutmamak gerekiyor bence midesi agzına geliyor. Misafirliktede tutuyorum yanı bezle götürüyorum lavaboya orda bezını cıkarıp tutuyorum. Yanımda küçük el havlusu alıyorum onunla kuruluyorum. Kendi evimde lavaboya tutuyorum kendi cocugum tiksinmiyorum sonra camasırsuluyorum. Ama misafirlikte klozete tutup lavaboda yıkıyorum. Neden ayıp olsun laf etsınlerki sanki napıyoruz😊