Kbrasg Hamileyken ( şu meşhur video ile ) öğrendiğim olay bezlerimizi çoktan almıştık. ( almasak bile cesaret edemezdim) çocuğumu bezliyorum. Bir gün anneme videoyu izlettim annem de etkilendi ve deneyeceğim dedi ( bebeğim 1,5 aylık o zaman ) denedik kkasını yaptı vs. Şimdi ben kıvrandığı zaman tuvalete tutuyorum ( yarın 2 aya gireceğiz inş) ama içimde de bir korku var. Her yerde güzelce anlatmışlar ne yapılacağını fakat hep aynı şeyleri söylemişler (sinyal ucuz ekonomik vs) benim merak ettiğim şey şu, benim bebeğim yeni doğan ve oturmaya 6 aydan sonra başlıyoruz ( hepimizin bildiği gibi) tuvalete tutar tutmaz kakasını yapmıyor , ya da çişini . Bir süre bekliyoruz ( 5 dk - 10 dk ) artık kollarım nerde isyan ederse ne kadar sürerse. Beline bir zarar vermiş oluyor muyum? Bacaklarını baş parmaklarım dizlerinin boşluğuna gelecek şekilde çekiyorum sırtını göbeğime yaslıyorum. Hala kafasını tutamadığı için bazen öne bazen yana düşüyor kafası. Beli incinmez değil mi ? Bir de bacakları ağrımaz değil mi ?