Perilla benim kızım kafasını çok çok sert bir şekilde kapıya çarpmıştı ve hemen peşine çok şiddetli fışkırarak kustu bir kaç defa peş peşe. Sonra uyku hali başladı resmen gözünü açamadı tüm bunlar kısa sürede oldu. Acile gidince doktor soruyor zaten bunları anlatınca hiç vakit kaybetmeden hemen tomogrofiye aldı. Çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı. Yani korkmayın doktorların beklediği durumlar var rastgele her kafa çarpmasına düşmeye tomografi demezler çünkü onun da malesef zararı var.