Perilla çok geçmiş olsun, anladığım kadarıyla şuan bir anormallik yok, 48 saat boyunca gözlemleyin bir anormallik sezerseniz tomografide diretin, boşuna radyasyon almasın yavrucak. insan ne kadar dikkat etse de bazen kazalar oluyor,Allah tüm bebeklerimizi korusun sağlıcakla büyüsünler 🙏