AselinAnnesiiiiii Merhaba bebeğim 2 ay 18 günlük 3550 gr doğmuştu 250 gr geri vermişti suan 2.5 aylık kilosu 5 kg. cocuk doktoru biraz daha kilo almalı günde 30 veya 60 cc bir iki kez mama verebilirsin dedi. Biberon kullanmak istemiyorum dedim kaşıkla veya şırıngayla verebilirsin dedi. Bebeğim gayet aktif emiyor sütümde yetiyor neden kilo almıyor anlamadım hiç mama verme taraftarı değilim aslında 🙁 Boyu normale göre biraz uzun mu bilmiyorum 52 cm doğdu suan 58 cm. Siz bu durumu yaşayasanız napardınız? 🤔
Dorukuzey AselinAnnesiiiiii kan degerleri ve enfeksiyonuna baktırabilirsin enfeksiyon olunca kilo almıyormuş dogum kilosuna göre biraz düşük ama boyu iyi normal
Yusufkerem16 AselinAnnesiiiiii kilosu gayet normal neden hemen mama başlama taraftarı doktorunuz ben anlamadım anne sütünün bir damlası bile mükemmelken
Tubaysr AselinAnnesiiiiii bence takılmayın benim kızıl 11 aylık ve 7.5 kg doktorlar kilosu çok düşük diyorlar doğduğundan beri mama+meme gidiyoruz ama mamayı da ek gıdayı da pek yemiyor yani doğduğundan beri hayatta kalmak için yiyor diyebilirim çok takıldım üzüldüm ama şimdi takmıyorum çok şükür sağlığı yerinde hep bebek farklı oluyor en önemlisi sağlıklı olması sağlığı yerindeyse sorun etmeyin 😊
Glchn_shngl Valla bizde de kilo alımı sınırda diyip mama takviyesi yapmamı söylemişti doktor ama aile hekimindeki ebe de gayet yeterli kilo alımı normal değerler arasında dedi sütüm de çok şükür geliyor kakası çişi gayet normal ben dinlemedim doktoru sadece anne sütü veriyorum. Özel hastaneye gidiyorduk doktor her şeyde belli bir markayı söylediği için işkillendim ben.
AselinAnnesiiiiii Yusufkerem16 evet ya bu zamanda doktorlar hep mamaya yönlendirir oldu heralde ama ben hiç sağlıklı bulmuyorum açıkcası 😩
Koala06 AselinAnnesiiiiii Bence kilosu normal başka doktora daha danışın isterseniz anne sütü gibisi var mı maşallah sütünüz de var yani emiyor da
Dorukuzey AselinAnnesiiiiii bebeginiz huzurlu doydıgundan eminseniz mama vermeyin vucut meselesi benim ilk oğlumda aylık 600 anca alıyordu mama başladık aynı aldı 34 aylık 14 kilo yani bünye meselesi zayıf çocuk zayıf oluyor 2. Oğlum 2 ay 19 günlük 35.haftada 2.500 dogdu oda tombul herkesin bünyesi farklı mamada alsa degişmiyor aç kalmadıgından eminsen boşver
AselinAnnesiiiiii Dorukuzey yok aç kalmıyor sanmıyorum ya açıktığında zaten durumundan farkediyorum teşekkür ederim bu arada
Fatma13_ Ben 3 doktor gezdim, 3 ü de mama takviyesi dedi… Doğum kilosu 2850, 3 aylıkken 3920 olunca el birliği ile mamaya başlattılar. Süt azsa da daha da azaldı anlayacağınız. Psikolojik etkisi de cabası
Rella AselinAnnesiiiiii 2 ay 20 günlük 3040 kg dogdu şu an 5300 aynısını banada dr söyledi ve bebeğim.bibeeona alıştı şimdi beni emmiyor
AselinAnnesiiiiii Rella evet biberon meme reddi yaşatıyor hızlı aktığı için bebeklerin kolayına geliyor. Bununla ilgili ücretli emzirme danışmanı oluyor hatta onunla beraber biberonu bırakabilirsiniz
bikerem AselinAnnesiiiiii size bir tavsiye,sutunuz yetiyorsa kalitesini arttirin. Bunun icin de hamileyken kullandigimiz multivitamin,magnezyum ve demir hapina devam edin. Hem siz hem bebek icin farki goreceksinizdir
Yusufkerem16 bikerem bende hala kullanıyorum doktorum ve sağlık ocağındaki hemşire arkadaş ta dedi 6. Aya kadar hamilelikte kullandığın tüm vitaminlere devam et diye
Glchn_shngl Rikaa 2820 doğdu şu an 53 günlük 3900 kilosu ama ısrarla mamaya başlatmaya çalışıyor doktorumuz 🙄 sütüm olmasa mama karşıtı değilim ama varken de mama verip sütümü azaltmak mantıksız geldi herkesi dinleyip içime sineni dinliyorum 🤗