Daphnemom ss_umay dediğim gibi kendi kendine geçiyor bi müdahale olmuyor. Bebeğimizin canını yakmaz sadece görüntü olarak sizi rahatsız eder
ss_umay marscicegi marscicegi Teşekkür ederim ilginiz için 🙏🏻 içimi bir tık rahatlattınız en azından 💕
ikizlerinannesi2985 ss_umay ay ne alakası var yaa… ilk zamanlar eşler çok karışıyor. ben de çok çektim. çok biliyorsan gel kendin bak de. çok ağlamaktan olur derler ama doğruluk payı bilinmiyor