ss_umay şöyle açıklamak istedim çünkü aynısını şuan biz yaşıyoruz, cocuk cerrahi bakıyor bu duruma, cocuk doktoruna gidip vakit kaybetmeyin diye söylüyorum uzakmissiniz zaten hastaneye de. Fitiksa eğer, ki fıtık gibi duruyor bizim de böyle başlamıştı çünkü, ultrason çektirdi cerrahi deki doktor bize, ki Bi sorun olmadığını garantilemek istedi, genelde iyileşir kendiliğinden, geçmezse iki yaşında müdahale ediliyor, iki gün önce kontrole gtürdüm bizimki küçülmeye başladı(1 aylıkken büyümeye başladı, 2 aylıkken büyüme durdu, sonra küçülmeye geçti şuan 4.5 aylık) bile doktor geçmezse 2 yaşında alırız dedi, basit bi operasyon dan bahsetti ama genelde buna gerek kalmıyor, uzağız dediniz ama zararsız olduğuna emin olmak ve gerekirse ultrasonunu çektirmek için bi gitmelisiniz