Mumdad Hakcjrks allah yardim etsin gercekten bebekler icin cok zor ve yorucu bu hastaliklar.bizim icinde tedrgin edici.sifa bulsun hepsi🤲
Ozlemkose85 Deletedmom0099 bizde de bugün kanda enfeksiyon cikti antibiyotik basladik.sali günü tekrar kan verecegiz
Ozlemkose85 Deletedmom0099 antibiyotik kullanmadan gecmez dedi doktor bize de.hatta dolven calpol ve tek kullanimlik ampul seklinde sivi verdi agizdan icirdik
Ozlemkose85 Mumdad bizde ayni durumdayiz ama ishal yok ateş var.bugun kanda enfeksiyon cikti doktor cok korkuttu beni
Dmrcnn Mumdad nerede yaşıyorsunuz deniz havuz musluk suyu gbi şeylerle temas ettimi bebeğiniz suan müsilajdan kaynaklı ciddi bir salgın varmış özellikle akdeniz ve egede ateşli ishal belirtili
Mumdad Dmrcnn musluk suyunu icme suyu olarak kullanmiyoruz.ama banyo yapiyor.elbet agzindan burnundan girmistir.kocaelide yasiyoruz
Deletedmom0099 Ozlemkose85 allah allah ya, ama ateşi geçti bugun, ishali geçmezse cumartesi tekrar gidicem sıvı kaybından dolayı serum takarım iyi gelir demişti antibiyotik zararlı olabildiği için mi vermedi acaba, tereddütte kaldım simdi ya geçmezse diye
Ozlemkose85 Deletedmom0099 belki sizin enfeksiyon degeriniz düşük çikmistir benim de ilk defa başima geldi tecrübesizim.henüz 15 aylik oglum
Muverrih Mumdad Bende Kocaeli’ndeyim 4- 5 gündür ishL var ateşi yok ben fazla ciddiye almadım başka belirti yok ayrıca 2 aydır kabızlık yaşıyoruz diye seviniyordum bile ama yarın gidicem 😐