Balteknem canım ben göğüs küçültme amelıyatı oldum hamıle kalmadan ıkı ay önce acık ameliyat yane ıkı kere oldum ılk ameliyatım üstünden 1 sene gectı dıkıslerım ıyılesmedı ve enfeksiyon kapmıştı o yüzden tekrar aynı amelıyatı oldum cok kötüydü ameliyatan çıktıktan sonra bu sefer kanamam oldu oyle böyle degıl hane bır koyunu kesersiniz ya oyle ıste narkozsuz dırek dısık atıldı vücudum resmen buz kestı 2 ay sonra hamıle oldugumu ogrendım dogum yaptım 2. Gun günü bebegım sarılık olustu ve hastanede kaldım sütüm yoktu daha sonra zaten bıberon verdı hemsıre göğüsümu görür görmez sakın emzırme göğüslerin kötü durumda yoks perısan olursun oyle de oldu eve geldık ıkı hafta boyunca göğüslerım daha kötü oldu sut bırıkmıstı emzıremıyordum da saolsun eve gelen hemşire bana maydanoz türetmemı soyledı zeytın yagla masaj yapıp sıcak suyun altına gırdım ıkı hafta da ıyılestı göğüslerim durum bundan ıbaret yoksA emzırmeyı cok ısterdım olmadı 3 cocugumu emzırdım bunu emzıremedım😔😔