gamziskoo Muniss merhaba ben de 6 ay önce sezaryen oldum. Doktorum 3.gun itibariyle medikal korse kullanmamı söyledi ve çook rahat ettim korseyle. Hareket kolaylığı sağlıyor toparladigi için. Bide ben dikiş yerime Bepanthol anti scar jel kullandim şu an silik çizgi gibi belli bile olmuyor
Cengiz-ege Muniss benimde estetik dikiş 28 gün oldu ilk hafta düzeldim şuan yok denecek kadar azaldı çok dikkat ettim sezeryan bandı kullandım uzunca süre doktor duş alabilirsin dedi ama su yarayı geç iyileştirir diye sezeryan bandı aldım banyoda sonra pansuman yaptım ve tam yaranın o kısmını 1 hafta boyunca peçete koydum nemlenmesin diye sıcaktan ve terden.
Muniss Cengiz-ege bende oyle yapayim , ama pansuman yaptiyorum pansumani kac gunune kadar yaptirim sizce 4 uncu gunum bugun , banyo ederken bende strecle sariyordum diger gebeligimde bu gebeligimde kanamam oldugu icin banyoyu erteledim
Cengiz-ege Muniss canım yaran kabuk bağlayana kadar yap batikon ile yapıyordum ben günde bir kere sonra peçete koyuyordum birde uzun iç çamaşırı giydim dikiş lastik falan gelmesin diye.
meyaski Prensannesiii00 Benim doktorum hicbir şey söylemedi. Ben de takmadım korse falan. 2 ay oldu doğum yapali. Bu saatten sonra takmanın faydası olur mu dikiş için değilse bile Rahmin toparlanması için
Prensannesiii00 meyaski rahmin toplanması için tabi ki faydası oluyor zaten 1 sene aslında kadınların doğumdan sonra korse takması gerekirmiş özellikle normal doğum yapanların mesane sarkması oluşabiliyormhş annemin olmuştu
Muniss Cengiz-ege 3vet canim yemek yapmaya cocugumla ilgilenemiyorum mesela egilil kalkamiyorum sarilamiyorum cok fenama gidiyo
Cengiz-ege Muniss kuzum ben ev işi hiç yapmadım eşim yapıyor yemeğide sağolsun yine ortak yapıyoruz. Çok dikkat ettiğim için şuan sıkıntı yaşamıyorum. Ben sadece vevekle ilgileniyorum çok uyanık kalırsa yine eşim alıp dolandırıyor uyutuyor sağolsun.
Cengiz-ege Muniss çok zorlama bğnyeye göre değişiyor iyileşme süreci. Bana doktorum asılma uzanma ağır kaldırma hiç birşey olmaz dedi. Sende temizlik falan yapıyorsan eğer 1 ay yapma yani sağlığından önemli değil sadece ucundan toparla yeter. Eşin yardımcı oluyorsa oda yapsın. Sonuçta herşey paylaşarak yapılmalı
Ekvatoral Muniss benim yaranın üstüne göbeğim gelince pişik olmuştu. Bir de hala çok ödemliydim. Doktor enfeksiyon riski ödem olmasın dşye antibiyotik verdi. Hametan sür havlu koy dedi. Çok şükür sıkıntımız olmadı