Muniss Bugun sezeryanimin 3 uncu gunu , Dikis yarasi ne kadar sureyle iyilesir bide bugun yaram kanadi 112 aradim geldiler evde pansuman ettiler acilmam yokmus ama neden kanadiki durupndururken bide
Deletedmom62626 Muniss sezeryan dikiş yerim geçmek üzere 2 sezeryan oldum 1 yılı geçti ve bende de 2. Sinde kanama olmuştu biraz zorlamisim kendimi kalkıp yatarken bana bandaji açma demişti doktor ama pansumandan sonra açmak zorunda kaldım yanmasından duramiyordum az daha sabredin geçecek inşallah kendinizi yatıp kalkarken çok zorlamayın
makinistanne Muniss öncelikle geçmiş olsun. kanaması konusunda bir fikrim yok. Benim de 2 yıl oldu hiç belli değil gibi yeri. Hafif bı çizgi var
BeautifulMother1 Muniss benimde kenarından küçük bir kanama olmuş yara yere elim değmiş oturup saatlerce ağlamıştım ben ölürsem oğluma kim bakar diye ahh lohusalığım geldi aklıma 🥲
Prensannesiii00 Muniss canım doktorunla görüş 112 sana net bir bilgi veremez içten enfeksiyon olabilir benim öyle olmuştu dıştan çok az bir kan vardı sonra antibiyotikle geçti
Berenikom Sıcaktan kanamistir. Enfeksiyon olur terleyince dikkat edin bol bol hava alsın. Mümkünse açık tutun. Benim 1.5 sene oldu hala estetik dikiş ama bayağı belirgin
Muniss Berenikom bugun banyo yapcaktim pansuman yerimi bi acayim dedim acmaz olaydim kanadi , evet hemsirede öyle dedi nemli birakmicakmIsim peki ne kadar surdu kaynamasi yerinizin yani tutmasi
Muniss Deletedmom62626 benimde ayni oldu canim , 2 inci sezeryanim ve aralarinda 1 sene var bende diger cocugumla ilgilenim diue zorladim kendimi bensiz durmaz bensiz yatmaz kardesini kiskaniyo ailemin yanindayim suan onlar yardimci oluyo ama kizim genede bana cok dusgun ya sey sorcam oturmak yada yuruyus etmek herhangi bir sknti verirmi ayaklarim sisik diye yuruyorumda
Muniss makinistanne kac gun icinde kaynamaya durdu tutmaya durdu 3 gun oldu acaba tutmaya baslamismidir bugun 4 uncu gunumuz
Muniss Prensannesiii00 bana doktorum antibiyotik verdi canim zaten onu kullaniyorum enfeksiyon intihaplasma olmasin diue sana ne antibiyotigi verdi aklindami canim
Prensannesiii00 Muniss bana da doğumdan sonra vermişti ama nasıl oldu bilmiyorum kanımda enfeksiyon çıkmış dikişlerde içten enfeksiyon kapmıştı o yüzden sonra 15 gün sabah akşam iğne olarak verdi bir de benim karnım çok şişmeye başladı doktor dikişlerime bastırıp iltihabı akıttı baya rahatladım (bu biraz insanı korkutuyor ama o iltihap aktıkça acılarım azaldı) haliyle dikişlerim açıldı ama estetik dikiş olduğu için korkma kendiliğinden kapanıyor ayrıca dikişlerin üstüne de antibiyotik döküyordu eşim. Dikişlerim açılınca doktorum sezeryan korsesi takmadın mi hemen al dikişler daha çabuk toplar dedi zaten o korseyi takınca ağrı sızı kalmadı o keskin acısı geçiyor doktorunuza gidin yarın korseyi de sorun benim kurtarıcım o korse olmuştu
Deletedmom62626 Muniss hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsun biraz yürümeye gayret edin benim canım çok nazlı diye 2 doğumda da Yürümeyi red ettim. O yüzden çabuk iyilesemedim 2. De de çocuğu çok Fazla kucağa aldım ve zorlandım sizde çok uzun süre almayın ağırlığını çok vermesin
Muniss Prensannesiii00 korse önermiyorlarmiş turbetle yapiyorum bende evet doktorda onu dedi turbetle yaparsan daha cabuk toparlar dedi korse niye önerilmiyo acaba heryerde ayni degil nasil korseydi sizin
Prensannesiii00 Muniss sezeryan korsesi farklı canım normal korseler gibi giymiyorsun dikdörtgen uzun düşün onu şuan ki bedenine göre veriyor cırtcırtlı sen sıkma derecesini ayarlıyorsun. Sezeryan korsesi medikallerde satılır. Annemde ameliyat oldu bağırsak ameliyatı (göğsünün altından özel bölgeye kadar dik bir kesi vardı) daha yoğunbakımdan çıktığı gibi yürütmeden önce hemen korse istedi doktor onu taktı hemşireler öyle yürüttüler annemi de. 2 ablamda sezeryan oldu onların doktorlarıda taktırdı. Bana da doktorum hastaneden çıkarken dememişti bende ondan takmadım ablamlar alalım dedi sonra doktorum ben sana dememişmiyim korseyi diye kendi kendine kızdı 🤷♀️
Prensannesiii00 Muniss ama sen şimdi korse ve tülbent falan takma önce doktoruna git bir tahlil yapsın ultrasonla baksın o kanama neden oldu diye ondan sonra sor öyle tak tülbenti de sakin büyüklere yaptırma onlar normal doğumdan sonra göbek kalmasın diye yapıyorlar annemden biliyorum kardeşimde yaptılar kadını bildiğin nefessiz bırakırcasına gerdiler çarşafı alttan dikişleri patlamış
gamziskoo Muniss merhaba ben de 6 ay önce sezaryen oldum. Doktorum 3.gun itibariyle medikal korse kullanmamı söyledi ve çook rahat ettim korseyle. Hareket kolaylığı sağlıyor toparladigi için. Bide ben dikiş yerime Bepanthol anti scar jel kullandim şu an silik çizgi gibi belli bile olmuyor
Muniss Prensannesiii00 bugun pansumana gidicem https://www.google.com/search?q=sezeryan+korsesi&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk0227nxDcDy6DGoMoIpDCD_83OoqMg:1625192613045&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi_iJGjqsPxAhWSqaQKHSfCAdAQ_AUoAnoECAIQAg#imgrc=QDPxVDV28Rp0CM&imgdii=_Z6aV3rt5tb68M Şu korsedenmi acaba bi bakarmisiniz bende bugun medikalden alayim turbetle ugrasmim hem
meyaski Prensannesiii00 Benim doktorum hicbir şey söylemedi. Ben de takmadım korse falan. 2 ay oldu doğum yapali. Bu saatten sonra takmanın faydası olur mu dikiş için değilse bile Rahmin toparlanması için
Muniss Deletedmom62626 kizimi almiyorumda , yenidogan bebegim suttum yetmiyo diye dk basi emdirmek zorunda kaliyorum doymuyo