Zzzz Nurse42 bende zatiden verdim şimdi karnı ağrıyorsa diye bende o anafileksiden çok korkuyorum yüksek düzel alerjilerde mi olıyo o
Nurse42 Zzzz evet evet anaflaksi olsaydı şimdiye dek çok farkederdiniz mesela yumurta alerjisi çok yüksekse elinin bulaşığından dahi anaflaksi gelişebilir o yüzden denemediğiniz besinleri çok dikkatli vermek gerekir malum bizim bebeler alerjik bünyeli