YusuffunAnnesii zeynepeliz bizede aynisini siyledi 6.ayda gittigimizde on bilgildak kapanmis dedmisti az bi aciklik kalmis demisti cok korkmustum ya kafasi buyumuycek fln diye sukur buyuyo
YusuffunAnnesii zeynepeliz aynen kafa buyudukce sekil.aliyo zaten duzelir korkma bingildak erken kapanbilir onemli olan aylik bas cevresinin buyumesi
Aysel_11 2halime yok kafa yastığından normal yastıktan değil ben ayaklarımda uyutuyorum beşiğe yatırdığımda yastık olmuyo ama kendini kaldırıyo kafası boynu acıcak diye arada yatırıyorum