Kızlar bebeğimde yatmadan kaynaklı şekil bozukluğu vardı. 3 aylıkken fark etmiştik. Şimdi 8 aylık olduk azaldı evet ama özellikle banyodayken veya elimle ellediğimde fark ediliyor. Gece gündüz bunu düşünüyorum. Doktorumuz ve ebe geçer merak etme demişti ilk sorduğumda. Şekillenme devam ediyor mu hala? Bıngıldak kapandıktan sonra değişim olmuyor mu? Lütfen geçti düzeliyor diyecek birilerine ihtiyacım var😥😓