Deletedmom0099 bizde aşı olalı 7 gün olmustu pzt ateşi oldu diş diye bekledim ama dünde ishal başlayınca akşam acile gittik kanda enfeksiyon çıktı, salgın var ihmal etmeyin mutlaka doktora gidin bence, geçmiş olsun 🌸
Carlistonbiber Deletedmom0099 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun evet salgın muhabbetini duydum şuan uyuyor duruma göre bakacağım 🙏🏻
Carlistonbiber Balkupu şuan uyuyor takipteyim sürekli yükselirse direk götüreceğim evet gördüm salgın postlarını korkuyorum 😦
1lina1anne Carlistonbiber Carlistonbiber insallah ama calpol iyi degil 38 olmadikca vermeyin ilik su uygulayin diz kapagi altina koltuk altina anlina
Carlistonbiber Portakal anladım teşekkür ederim şuan için döküntümüz yok yüksek ateşte yok ama demekki oluyormuş daha dikkatli olurum sağolun 😊
Nursma Carlistonbiber ben hemşireye bunu özellikle sormuştum aşıdan kaç gün sonra ateşi çıkabilir diye 10 gün içinde çıkabilir demişti. 2 hafta boyunca alarm kurdum kontrol ettim gece gündüz.
Carlistonbiber Nursma bende 10 gün sonra ateşi olan vs. Okumuştum ama sordum hemşireye olmaz merak etme dedi zaten pek güvenmemiştim açıkçası o yüzden tecrübeli annelere sorayım dedim teşekkür ederim 😊
nursocum Carlistonbiber benim oğlumun öyle olmuştu ama 12 ay gibi başlayıp 13ün ortalarında çıktı baya uzun sürdü inşallah sizin hemen çıkar