Carlistonbiber Merhaba anneler.. Geçen hafta çarşamba günü 1 yaş aşımızı olduk. Bugün 8. Günü ateşi var. Bide sol kolu yani aşı olduğumuz kol hala şiş ve kızarık normal mi acaba ?
1lina1anne Carlistonbiber asiyla alakasi olmamali 8 gun olmus enfeksiyon bisey olabilir usutmus olabilir yuksekse dr goturun derim
Balkupu Carlistonbiber bu aralar bi salgın var sanırım çok fazlı ateş postu açan oldu bizimde çok yükselmişti enfeksiyon çıktı bir doktora gösterseniz iyi olur bence
Carlistonbiber nursocum teşekkür ederim. Hafif iştahsızlık da var acaba dedim aşıdan mı diş filan gözükmüyor. 😕
eymenzeynep Aşı olalı çok olmuş ateşin onunla alakası yoktur. Diş olabilir üşütmüş olabilir klima vs varsa yada başka birşeydir. Takip edin düşmezse doktora götürün
Carlistonbiber eymenzeynep teşekkür ederim aşıyla alakalı değildir diyorsunuz yani ılık duş aldırdım calpol içirdim takipteyim eğer düşmezse doktora gideceğim 😕
Carlistonbiber 1lina1anne teşekkür ederim duş aldırdım calpol içirdim takipteyim yükselirse hemen götürcem de bi ihtimal belki aşıdır diye düşünmüştüm
1lina1anne Carlistonbiber uok yok degildir asiyla 38 olmadan vermeyin calpol birde keske tahlil verip oyle calpol verseydiniz ne olur olmaz en azindan bi kan idrar 37lerse korkmayin
Carlistonbiber 1lina1anne hadi ya verdim vallaha hiç öyle düşünmemiştim 😕 yok 38 olmadı daha çok şükür. İnşallah olmazda gerekte kalmaz
1lina1anne Carlistonbiber Carlistonbiber insallah ama calpol iyi degil 38 olmadikca vermeyin ilik su uygulayin diz kapagi altina koltuk altina anlina
Carlistonbiber nursocum 6 tane dişimiz var altta daha 2 tane onların yanındakiler çıkmadan azılar çıkar mı
nursocum Carlistonbiber benim oğlumun öyle olmuştu ama 12 ay gibi başlayıp 13ün ortalarında çıktı baya uzun sürdü inşallah sizin hemen çıkar
Carlistonbiber Balkupu şuan uyuyor takipteyim sürekli yükselirse direk götüreceğim evet gördüm salgın postlarını korkuyorum 😦