Mom82902 Hifa_0539 Diyarbakırlıyım ama evlenmeden önce burda oturmuyordum evlendikten sonra geldim canım sen peki
Hifa_0539 Mom82902 bağcılar yenikoy mezarlıği burada oturuyorum sen nerde oturuyorsun Kaç yıllık evlisin🌺 Ben 2 yıllık evliyim 1 bebisim var 2 ay 24 günlük
Mom82902 Hifa_0539 aa ciddi misin çok yakınız bende müftülüğü biliyor musun karşısında oturuyorum dün eşimle nevroz alanına pikniğe gitmistik kendimize yürüyerek eve geldik ordan geçtik🥰 3 yıl olucak Ekim’de bizimde 21 aylık kziim var bende bir ay sonra 20 olacam
Hifa_0539 Mom82902 ya Çok memnun oldum kuzum 🥰 aynen yakınız Oyle mi Rabbim Bağışlasın yavrunu sana 😘💕
yokbecanim Hey123 bebeği karşısına koymadığınız, oda ısısına göre giydirdiğiniz ve klimalı odadan sıcak odalara sürekli gir çık yapmadığınız sürece sıkıntı olmaz☺️İsilik için de sık banyo yaptırın güzel kurulayın.ben azcık sudocrem sürüyorum bir de
Mom356 kucukprensinannesi AA bende aydın sökedeyim nerdesin sen🥰🥰bugun gerçekten çok sıcak durulmuyor 😩😩
Berk2020Mert2008 kucukprensinannesi 43 derece Denizli’den selamlar klima ile oturduk zorla uyudu klimayı kapatınca uyandı yine açtım hiç kapatmadık 24 derece ayarladım yoksa terden duramıyoruz Allah yardımcımız olsun
BKumsal kucukprensinannesi Yılın en büyük hava sıcaklığıymış. Istanbul’da cmt ve pzr yağış var. Umarım oraya da uğrar.