Mommy_Bird Koala06 birde böyle deneyelim çok teşekkür ederim inşallah çöxüm olur göbeğinden korkuyorum daha kötü olursa diye
Koala06 Mommy_Bird Rica ederim 🌸Göbek deliğinden aşağıda katlıyorsun demi bezini canım? Göbeği iyileşene kadar öye yapmıştım ben de.
Mommy_Bird Goncc evet göbeğine dokuncam diye korkudan ben saramıyorum canı acıyacak diye anneme söylüyorum annemde korkuyor galiba sıkmaktan tüm önerileri uygulayacam inşallah çıkmaz birdaha
Selinbam Mommy_Bird bezi aşağı kıvırıp göbek deliği açık kaldın gevsek baglama çok pipisini de asagı doğru egip bezleyin göbek bağını doktor bi ürün verio onla silersin
Mommy_Bird Selinbam doktor bi çözelti verdi günde 3 damla göbeğine damlatmamı söyledi inşallah düzelir ya kanamış sabah görünce çok kötü oldum 😢
ikiprensannesi_gul Mommy_Bird pipisini bezin içine doğru sokun 🙈 bez bağlanırken yukarı doğru kalırsa üstte gider çişler
Mommy_Bird ikiprensannesi_gul evet sanırım öyle olmuş açtığımda pipisi yuksrdaydı düzeltttim inşallah bundan kaynaklıdır da artık ıslanmaz üzeri göbeği de bu yüzden enfeksiyon oldu inşallah ilerlemez 😢
Mommy_Bird Ates_mami şimdi öyle sardık inşallah çıkmaz yine göbeği enfeksiyon oldu bebeğimin bu yüzden sanırım 😢
Dtbrc Mommy_Bird pipisi üstte kalıyordur bide bezi bağlayınca göbek kordonunu bezden kurtarın anlatabildimmi bilmiyorum 🙈biraz büyük bezde kullanıyor olabilirsinizyada iyi sıkmıyor olabilirsiniz bantları arada benimde başıma geliyor bakıyorum iyi bağlamamışım
Mommy_Bird Dtbrc bez yeni doğan 2 5 kilo ama göbeğin üzerinden bezi kıvırıp sarıyordu annem pipisi yukarda kalıyormuş anneme sordum canı acır belki diye öyle sarıyordum dedi inşallah düzelir bundan sonra 🙂
17062019 Mommy_Bird Bebişin pipisini aşağıya doğru tutup bezlerseniz bir sorun kalmaz. Her altını açtığında çişini yapıyorsa ebebekte pipipedler var küçük minicik huni şeklinde kumaş. Bezleyene kadar onu takabilirsiniz
Mommy_Bird iki_prens_annesi şimdi açtım baktım pipisi yukarda duruyordu aşşagı ittim inşallah yine çıkmaz bez de prima premıum care sızdırma yapıyor mu bilmiyorum ama kızıma da kullanmıştım öyle bişey yaşamamıştım
Selinbam Mommy_Bird göbek bağı gecene kadar hala yukarı işiyorsa pipisinin üstüne bezi kapatmadan asagı bakcak gbi yapıp bikaç pamuk koy onu asagı doğru tutsun
Bernaozturk Mommy_Bird bende bu problemi yaşadım , pipisini aşağıya alıyorum bezlerken , erkek bebeklerde oluyor böyle genelde , bez değiştirmiştim ben bide . Bu konu yüzünden ağladım kaç defa hatta ben mi bezleyemiyorum diye. Videolar falan izliyordum
Selinbam Mommy_Bird düzelicek tabi ki sık sık incele kokla ve ateşine bak bebeğinin geçicek annesi geçmş olsun🌸✨🌸
mucizemmm_ Mommy_Bird bemim başima geldi 1 ay anlayamamistim her gece yataginda islatiyordu bide farkettim ki pipisi yukari dogru duryor ondan sonra dikkat ettim bezi bi kac sefer değisdim belki bezdendir diye degilmis
Mommy_Bird mucizemmm_ mucizemmm_ şu an yorumları okuyunca bende baktım bizimkinin pipisi de yukardaymıs düzeltttm bakalım yine sızdıracak mı