Merhaba hanımlar geçen hafta ikinci bebeğimi aldım kucağıma kızımda böyle bi şey asla yaşamadım annem sarıyor altını hep çişi üzerine çıkıyor yarım saat önce değiştiriyor bezini yine üzerine çıkıyor bugün göbeğinde kan gördüm doktora foto attım enfeksiyon olduğunu söyledi göbegi çişten ıslandı göbegi düşmeden bende bezini saramıyorum annem de böyle sarıyor nasıl olacak anlamadım ya bi püf noktası var mı yardımcı olacak birileri var mı acaba