Kızlar öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. Az önce okulu aradım yine herhangi bir düşme olayı falan olmamış ama öğlen yemeğine Oturunca bir uyku hali ve halsizlik olmuş öğretmen tedbir amaçlı yarım ölçek calpol verdim ve daha sonra uyuttum dedi. Sonra oğlumu uyandırdım üşüyorum dedi sanırım grip olacak karnım aç dedi şuan uyanık uyku hali yok konuşuyor birde boğazından hırr sesi geliyor boğazları tahriş olmuş gibi eşim geliyor ben yinede götürücem hastaneye ama şimdi iyi çok şükür Rabbime.. 🤲🌸