Mirayy05 canım üşütmüştür korkma.havalar hasta olma havası tam.çok sıcak terliyorlar oturdukları yerde.halsizliği ondan.(2 büyük çocuğumdan tecrübelerim onlarında gribal enfeksiyonu böyle başlardı.hemen gözlerinden belli olurdu.çok uyurlardı,iştah olmazdı,öylece yatarlardı koltukta ya da kucağımda)tabii doktora götürün ki daha kötü olmasın.(ilk zamanlarda ateş çıkınca götürürdüm ama öncesinde bu semptomları gösterirlerdi ikisi de.meğer çocuklar hasta oluyorlarmışta ben bilmiyormuşum şimdi büyük 13 yaş,ortanca 12 yaş,bide 16 aylık bebeğim var)