Candy1907 esraskrdn klima olarak boschtan memnunum, vantilatör olarak da bekodan ☺️ ama faturaya ne kadar yansıyor hiç bilgim yok. Klimayı uzun süredir kullanmadık, ufakliklar dolayısıyla. Vantilatöre de yeni geçiş yaptık, 1 haftadır falan kullanıyorum
esraskrdn Zehrayaz345 Kışın kullanmicaz biz bakalım. Vestelden memnun musunuz peki? Benim eşim ona biraz önyargılı 🤷
Zehrayaz345 esraskrdn gayet memnunuz neden önyargı anlamadım bı sorun yaşamadık 2 senedir kullanıyorum
esraskrdn Zehrayaz345 Genel anlamda Vestel markasına önyargılı. Daha once sorunlu şeyler yaşadığı için 🤷 Teşekkür ederim☺️
Prenseslinam esraskrdn kardeşim klimacıda calısyor onerdikleri mutsbshi,daikan,genaral vantilatordede raks hic pisman olmazsiniz annemde var30 senedir tik demedi calisiyor biraz fiyatida tuzludur ama memenun kalirsiniz
esraskrdn Prenseslinam Bende o markaları okudum genelde ama fiyatları aşırı uçmuş bütçe de kısıtlı olunca el uzanmıyo😔 teşekkür ederim yine de araştıralım 👍
esraskrdn Prenseslinam Tanıdık güvenilir 2.elci bulmak lazım dediğiniz için diğer türlüsü çok riskli olabilir. Sonuçta elektronik alet. Yine de bütçemizi biraz da olsa zorlamaya calisicaz😶
esraskrdn Candy1907 Teşekkür ederim Bosch Beyaz esyada iyi klimada da değerlendirilebilir. Çok çeşit vantilatör var sizinki nasıl ve çok ses yapıyor mu?
nursocum esraskrdn Samsung klima kullanıyorum odam büyük baya ama klima 18lik çok büyük değil böyle olunca aşırı buz olmuyor serin ben gece modu yapıyorum. Gece gündüz açık faturam gayet makul geliyor. Eski klimalar çok yakıyordu
esraskrdn nursocum odaniz kaç metrekaredir? Biz de 18000lik kere bakıyoruz ama ben koridorla yatak odamızın da ısısını kırsin istiyorum
Prensescik esraskrdn biz taktirdik Profilo marka klima 1 hafta oldu rahatlık varmış vantilator yanında hiç bisey imkanınız varsa klima alın derim
esraskrdn Prensescik Biz de 6000tl sınır koyduk fiyatlar aşırı uçuk çok iyi indirim denk getirmek lazım ama aşırı da yaniyoruz biran önce almak da lazım😔
nursocum esraskrdn Salonum baya büyük 35m2 salonla mutfak arasında bir raylı kapı var ben bazen onu açıyorum mutfağında havasını kırıyor ☺️
nursocum esraskrdn Öyle maalesef ama ınverter alırsanız faturaya çok büyük katkısı var aklınızda olsun ☺️