Mlkmhrrm çok geçmiş olsun ben de aynı birkaç gün önce Ankara’ya geldim 8.5 aydır kızım diş çıkarırken bile ateşlenmedi, hastlanmadı gözümden sakınıyorum ama olan oluyor gerçekten
Güven hastanesi kabul etmedi randevu yok diye, Koru hastanesinde çocuk acil yokmuş bilmediğim için ilk oraya gittim poliklinik kabul etmedi 1 yaş altı diye. Ateşi 39 olunca Sami Ulusa gittim gitmez olaydım covıdlı çocuklara bakıyorlarmıs sekreterle kavga ettim yarım saat yok yere covidli çocukların yanında bekletildim neye uğradığımı şaşırdım en son Ufuk Hastanesi’ne gittim sistem yok diye tahlil tetkik yapılamadı ağlamaktan bitap düştüm resmen çocuk kucağımda sağolsun iki tane intörn doktor baya ilgilendiler yarım saat beraber bekledik başını. Paramızla rezil olduk resmen. Ankara’yı bilmiyorum Malatya da yaşıyorum orada olsam 10 dk da müdahale edilirdi navigasyon da ne bulursam oraya gitmeye çalıştım ama kızımla mahvolduk. Bilseydim direkt cebeciye giderdim Allah hastanelere düşürmesin.. insanın bilmediği yerde deva araması çok zormuş. Allah size de bana da tekrarını yaşatmasın çok teşekkürler yorumunuz için