biz pandeminin en etkin zamanında hiç evden çıkmadığımız bi dönemde olduk, yani kızım oldu
3 gün ateşi oldu calpolle biraz düşüyodu ama genelde 38.5 civarıydı
kanda idrarda bişey çıkmadı doktor yinede antibiyotik verdi yarın tekrar gel dedi (ateşin 4. günü oluyo)
o gece ateşi kesildi tüm vucudunda benekler oldu, antibiyotiği bıraktık 6. hastalık oldugu anlaşılınca, 4-5 gün sonra da benekler gitti
yalnız şuan bi salgın var yine 3 gündür ateşi vardı diş sandım ama ishalde başlayınca akşam acile gittim kanda enfeksiyon çıktı yani böyle bir şeyde olabilir