Ben de 34+5 te doğum yaptım başta yanıma verdiler sonra inlemesi başlayınca yoğun bakıma aldılar 8-10 saat kaldı, 3. Gün sarılık oldu fototerapi aldı.ilk 3-4 gün sütüm hiç gelmedi mamayla besledik ama eninde sonunda geliyor, pompayla sağarak masaj yaparak. Birkaç gün mama aldı diye hemen alışmadı mamaya hiç canını sıkıp moralini bozma. Haftası gayet iyi en yakın zamanda kavuşursun bebeğine. Benim bebeğim 3 aylık oldu geçmeyecek gibi geliyor o günler zorluklar yaşanıyor ama sonrası çok güzel. Sağlıkla huzurla büyütün bebeğinizi inşallah