egelsenkonuss 82 gün bekledim o yoğun bakım kapısını, çok iyi anlıyorum sizi, sen bebeğini Allah’a havale et, bence en geç 1 haftaya kucağına alacaksın, sanki hala karnındaymış gibi düşün, stres yaptıkça sütün hiç gelmez. Bebeğin şuan senden sadece süt bekliyor.