Evet başlıkta görüldüğü üzere kendime söz vermiştim 9 kilo verdim nasıl yaptın derseniz hiç bir yemeği kendimden kısmadım öncelikle sadece porsiyonumu azaltıp suyumu bol bol içtim ve her sabah en az 30 dk Leslie yaptım 1.5 haftadır da leslie den hemen sonra Chloe ting yapamaya başladım bacak haraketelerini. basenlerde acayip fark oluştu giremediğim pantolonlarıma girmeye başladım.
Ve bende hiç kilo verme merakı yoktu normalde habire yerdim yani ağzım hep doluydu yine yemeyi de çok seven biriyimdir 🤣
Ne zaman akrabalardan laf duymaya başladım çok kilo almış diye hemen kendime çeki düzen vermeye karar verdim, çok rahattım önceden hele ki pandemi döndemi araya girdi evlere tıkandık daha da kilo aldım ama neyseki eski kendimi yendim ve artık 2 öğün yiyorum inanırmısınız hiç acıkmıyorum porsiyon azalttığım halde doyuyorum artık ve ekmek bile yemiyorum artık he yersem yerim ama 1 dilim çok değil bence her şeyin başı az yemek ve bol su tüketmek , bu süreçte az yemek sağlıkmış hem midem rahatsız olmuyor hem karnım şişmiyor onu anladım 😊