kucukprensinannesi tüm gün kucaktayız bizde 🤦♀️ bi düzenli olan akşam 9 buçuk gb uyuması gece bi kez kalkması ve sabah 6 da uyanması ,sonrası tüm gün en fazla yarım saat uyku ile günü tamamlıyoruz. Meme + mama şeklinde besleniyor ve iki gündür meme reddi yaşıyoruz almıyor ağlıyor kıyamet kopuyor sanki dövülmüş gb zor susturuyorum oyalıyorum