kucukprensinannesi valla tüm gün kucakta, onun dışında birazcık oyun halisina yatiriyorum , eve salıncak kurduk birazcık onda sallıyorum.. böyle böyle akşam oluyor .. ara ara da uyur 10 dk, 15 dk .. gece uykusu çok iyi ama 10 da uyur sabah 8 de uyanır tabii 3 saatte Bir de emiyor geceleri..