biranneikikedi Pedegoglar yazmış o yaşta cinsellik nedir bilmezler diye o yüzden çocukların ifadesi esastır. Yırtmaya çalışıyor ama yırtamayacak pislik
alinaannee biranneikikedi anne haklı olsun çocuklar bunları yaşamasın istiyorum anne haklı olsa da çocuklar neleri öğrenmiş içim yanıyor bu iki kardeşe çok acıyorum çok üzülüyorum
alinaannee Sevda6767 amin her açıdan kötü bir durum aslında o çocuklara çok acıyorum üzülüyorum yaa asla normale dönemezler arkaşaldrı okul oyun peşindeyken bunlar cinselliğin en iğrenç yüzünü görmüşler
biranneikikedi alinaannee aynen kim haklı olursa olsun umurumda değil o çocuklar bunu yaşadı ya daha ne olsun 😔
alinaannee Woody ben de avukatı yazdığını düşünüyorum cümleler çok güzel açık yazılmış çok düzgün . İçim anne haklı olsun diyor ama biliyorum anne yalan söylüyor bu melekler bunları yaşamış
Hum34 Hadi diyelim doğru söylüyorsun , ulan aşağılık kadın oğlunu ne diye bunlarla bırakıyorsun o halde ? Yazık değil mi çocuk sizin yüzünüzden ne hale gelmiş. Yemin ederim midem bulandı ! Ben asla inanmadım, bu aşağılık kadın inşallah cezasını bulur !
alinaannee Hum34 ben de inanmıyorum ama inanmak istiyorum haklı olsun . Çocuklar bunları yaşamış olmasın ama o kadın o meleklere bunları yaşattıysa can veremesin inşallah
irva alinaannee O açıklamaları kendi değil avukatı yazmış bu çok açık net çünkü bu şekilde maddeli detaylı anca avukat yazabilirdi.Somut olay vs yazılmış bu avukat ağzı.Çakalın avukatı yazmış bu da tweet atıyor işte.Şuan işin içinden sıyrılmaya çalışıyor ama yok sıyrılamayacak.Önceden yağmalamadan cezaevinde yatmış.Şimdi de istismardan yatacak pislik !
Baltopu mihrosum o ses kaydı Çanakkale savaşı vardı oraya ait ben çok önce dinlemiştim bu çocukların değil,ama ne olursa olsun yazık yavrulara
alinaannee Baltopu yazık tabi biz büyüdük kaç yaşına geldik dayanamıyoruz bazı şeylere omlar daha küçük melekler nasıl düşündünüz nasıl yaptınız o anneanne dayı da ortak bu suça nasıl içiniz elverdi bunlar insanfilan değil
irva alinaannee Avukatlar bu dünyanın en yalancı insanları.Paranın yalancıları.Buradaki avukat arkadaşlar kusura bakmasın.İstisnalar hariç bazıları dosyaları görünce almaz mesela.İşi gereği bir çoğu da dosya seçmez kabul eder.Mesleği bu sonuçta para kazanıyor.
Yagmursonrasitoprakkokusu https://resmim.net/i/wUVLy Oldu mu bilmiyorum ama ben de Burcu Metin Karataş’ın söylediklerine aynen katılıyorum. Yanan her şekilde çocuklar oldu, yazık
alinaannee Yagmursonrasitoprakkokusu tabi ya olan o masumlara oldu çok doğru demiş çocukların her yanı pislik dolu
seydaac Yagmursonrasitoprakkokusu aynen çok güzel açıklamış. Çocuklar hiçbirinin umrunda değil birbirleriyle savaş halindeler ve olan çocuklara oluyor.
PiSi_PiSi Aslinda kadının dediklerinden ben inandim herseyi raporlarla ve ispatlarla koymuş. Çocuğun o fotoğrafları nerden aklina gelb çektiği belli bence bu annenin suçu yok baştan sona okuyun
alinaannee PiSi_PiSi ben olursa olsun inşallah bu çocuklar bunları yaşamamıştır inşallah bunları unutur iniallah güzel hayatları olur
alinaannee irva ne olursa olsun ortada melekler var çoğumuz müslümanız en başta insanız ben bebeğimin altını alırken bile hızlıca alıp kapatıyorum popısunu ısırmak geliyor içimden öpeyim diyorum tutuyorum kendimi biyüyünce izin alırım çocuk alışmasın diye içim elvermiyor kıyamıyorum bu hayvanlar bu meleklere inşalallah bu gördüklerimizi okuduklarımızı yapmamıştır küçücük bedenler Ayşe saçımı çekti Ahmet top vermedi diye yazmadı lazım çiçek böcek güneş çizmesi lazım gördüklerimiz iğrencinde iğrenci
alinaannee biranneikikedi psikolojik destek de alsalar bence bu çocukların geleceği bitti büyüdükçe anladıkça intihara bile teşebbüs edebilirler ya da çarpık ilişki içine girebilirler inşallah öyle olmaz aklıma geldikçe düşündükçe sinirlerim bozuluyor