Cocukların ses kayıtlarını dinleyin lutfen. Kadın ılıskı esnasında Cocukların yanında oldugunu, kız cocuk annem bizi erkeklerlenyatırıp 100 TL alıyordu diyor. Bızı okula gondermıyor hasta olmadığımız halde hastalar diyordu diyor. Bellıkı anne ozellıkle yanlarında bekliyor onden ılıskı olmasın diye. Adlı tıp raporunda belli zaten. 1yılda arkada ıyılesme oldugu.cocuk ses kayıtlarında gayet net anlatıyor