Tuba -Ozlem- benim küçük oğlum 9 aylıkken çıkarttı ilk dişini, büyük oğlum ise 6 aylıkken çıkarttıydı ilk dişini. Görümcemin kızı şuan 14 aylık ve hala hiç dişi yok😊 her bebek farklıdır işte. Sanırım 18 aya kadar normal deniliyor.