-Ozlem- Hayırlı akşamlar🤗 Biz 8 ay 10 günlük olduk ama hala dişimiz yok😅 bizim gibi olan bebişler var mı burdaa
gizemylmz -Ozlem- benim kızım da 9 ay 22 günlük bizdede yok canım ama kabarmış damakları gelecek galiba
bonjour_maman -Ozlem- biz tabiki 8 ay 12 günlük hala bişey yok kaşığı vurunca ses çıkıyo ama yok görünürde bişey
Cinar_Lover -Ozlem- Ben varım, olur mu? 🤭 1 yaşında çıkarmışım ilk dişimi, bütün dişlerim tam çok şükür 😄
PoyrazandsMom Hayırla gelsin sanırım bizde diş çıkarıyoruz ateş ishal yoruldu oğluşum ağzını açmıo dokundurmuyor 🥲
sudeeyaman Benimde aynı arkadaşlar 9 aylık ufukta görünürde hiç bir şey yok emeklemiyor da çabasıda yok sizinkiler nasıl bende artık endişelenmeye başladım
-Ozlem- sudeeyaman biraz daha zaman istiyor demek emeklemek için 🥰 sıkmayın canınızı emeklemeyen daha ileriki ayda bebeklerde tanıdım🤗
boncukhaniminannesi -Ozlem- ilk disimiz 1 yaşında çıktı şuan 15 aylık sayılır 4 tanecik incimiz var 😂🌺