Kızlar kızım ilk ay 1,5 ikinci ay 1 daha sonraları çok az kilo aldı.Doğum kilosu 3,450 gr şu an 6.050 gr.Mamaya mı başlasam.İlk çocuğum değil ama sütüm az hissediyorum.Mamaya mı başlasam tavsiye edeceğiniz biberon ve mama tavsiyesi var mı acaba?memeyi reddetmemesi için güzel bir biberon.