Renesmee benim ilk oğlumda öyleydi kız, birde kolikti, cocugu uyutmak istedigimde cok fena agliyordu ve mosmor oluyordu 🤷🏻♀️ bende uyutmuyordum napim, sadece meme emerken uyuyordu 😂 şuan 26 aylik oldu, hala uykuyu sevmez. Akşam 10:30 gibi uyur, sabah 6 da babasi işe giderken uyanir, babasinin arkasina aglar 😂 7 de zorla geri uyuturum, 8 de tekrar kalkar. Öglen de1 saat zor uyur. Zor bebek her zaman zor onu anladim, 😂 canım kızım Allah’ın bi lütfu ❤😂 evde varligı yoklugu bilinmez 😂