Gecesmom Merveedd 42. Günde gittim iç dikişlerin iyileşiyor 60. Günde kontrole gelmen lazımdı 60 gün dolmadan müdahale etmiyoruz muayene etti bi sıkıntı yok dedi 😓 ama bu kadar sürermi ya bi biter gibi bi yeniden başlar gibi. İlk arttığında adet görüyorum dedim ama yok değilmiş kaç kere adet gibi oldum. Siz gittinizmi
DurununAnnesi Doruk123 40in çıktıktan sonra kanaman oldu yani,doktora gidince regl mi olmuşsun dedi oylemi canım? Ayrıca rahmin temiz olması için fitil bişey kullandinmi Ve neden herkes adet hemen olmazmış ve emziriyorumda ben.
Doruk123 DurununAnnesi evet canim regl oluyosun dedi.fitil.vs kullanmadim.nedenini bilmiyorum konustugum cogu kimse ben 3 ay olmadim 6 ay olmadim filan diyodu