2yavru1anaaa beyazlardada omo kullanıyorum toz olanı, renklilerdede ortasında mor kapaklı olanı kullanıyorum memnunum kokusu falanda çok hoş
bu gittiğimde mor kapaklı depodan gelecekti acelem var diye beklemeyip ortası mavi kapaklıyı aldım oda güzel mavide, bitince karar vericem🥲 çok güzel kokuyor hepsi😌