2yavru1anaaa beyazlara omo siyahlara perwollün siyah ambalajlı olanı, renklilere perwoll kırmızı ambalajlı olanı kullanıyorum. Yalnız bu sefer omo bulamadığım için beyazlara Persil aldım. Biz çamaşırda kalan yoğun deterjan yada yumuşatıcı kokusu sevmiyoruz eşimle. Persilde çok yoğun koku kaldı onun dışında güzel.