4lphan58 curly_mom zararı olmasında ya çok şükürr,umarım bizimkide öyle zararsız bi lekedir takip edip doktorumu danışıcam bende teşekkür ederim
zeynepbalci esraeerdogann benim de parça parça ama var baya gözle görünür yani bakalım ne zaman geçerse
fatma_erva Mrs-Turkk Benim bebeğim de de var doğduğunda vardı doktor mongol geçer korkulcak birşey değil dedi şuan 7 ay 2 günlük hâlâ duruyor ama doktorun dediği gibi döküm lekesi gibi birşey sanırım korkulck bsy yok
Mrs-Turkk fatma_erva neresınde acaba kalcanın altında bizim hafif mor banyoda farkettik ağrı sızı yapsa belli eder illaki diyorum bişeyde olmadı yani düşme vs bi panik oldum